نوشته شده توسط : رضا قیاسی

 

پاورپوینت سازه های نگهباندسته: عمران و ساختمان 
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: pptx 
حجم فایل: 493 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 39 

پاورپوینت سازه های نگهبان شامل 39 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید

 

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

پاورپوینت سازه های نگهبان

پاورپوینت سازه های نگهبان شامل 39 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه:

همان طور که می دانیم در بسیاری از پروژه های ساختمانی لازم است که زمین به صورتی خاکبرداری شود که جداره های آن قائم یا نزدیک به قائم باشد. این کار ممکن است به منظور احداث زیر زمین ، کانال ، منبع آب و .. صورت گیرد. فشار جانبی وارد بر این جداره ها ناشی از رانش خاک بر اثر وزن خود آن ، و نیز سر بار های (surcharge) احتمالی روی خاک کنار گود می باشد. این سربارها می توانند شامل خاک بالاتر از تراز افقی لبه ی گود ، ساختمان مجاور ، بارهای ناشی از بهره برداری از معابر مجاور و ... باشند. 
به منظور جلوگیری از ریزش ترانشه و تبعات منفی احتمالی ناشی از این خاکبرداری ، سازه های موقتی را برای مهار ترانشه اجرا می کنند که به آن سازه های نگهبان (retaining structures;support systems) می گویند. اهداف اصلی ایمن سازی جداره های گود با استفاده از سازه های نگهبان عبارتند از:حفظ جان انسانهای خارج و داخل گودحفظ اموال خارج و داخل گود و نیز فراهم آوردن شرایط امن و مطمئن برای اجرای کار.

موضوع گودبرداری و طراحی و اجرای سازه های نگهبان در مهندسی عمران دارای گستره وسیعی است و نیاز به بررسی ها و مطالعات و ملاحظات ژئوتکنیکی، سازه ای ، مواد و مصالح، تکنولوژیکی و اجرایی و اقتصادی و اجتماعی دارد. در نتیجه می توان گفت که انتخاب روش مناسب بستگی به جمیع شرایط تأثیرگذار دارد و می توان در شرایط مختلف، به صورت های گوناگونی باشد.

.
فهرست:

عنوان
سازه های نگهبان 
مقدمه 
انواع روشهای پایدارسازی گود 
مزایای روش مهار سازی 
معایب روش مهار سازی 
روش دوخت به پشت 
مزایای روش دوخت به پشت 
معایب روش دوخت به پشت 
روش دیواره ی دیافراگمی 
مزایای روش دیواره ی دیافراگمی 
معایب روش دیواره ی دیافراگمی 
روش مهار متقابل 
مزایای روش مهار متقابل 
روش اجرای شمع 
مزایای روش اجرای شمع 
معایب روش اجرای شمع 
روش سپرکوبی 
مزایای روش سپرکوبی 
معایب روش سپرکوبی 
روش خرپایی 
مزایای روش خرپایی 
. معایب روش خرپایی

.

عنوان: سازه های نگهبان

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 39 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

۲۰۱۶-۱۰-۲۵_۱۵-۴۹-۵۲

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

 



:: موضوعات مرتبط: عمران وساختمان , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت سازه های نگهبان , سازه های نگهبان , پاورپوینت سازه های نگهبان , دانلود پاورپوینت سازه های نگهبان , روش مهار سازی , پاورپوینت روش مهار سازی , دانلود پاورپوینت روش مهار سازی , انواع روشهای پایدارسازی گود , پاورپوینت انواع روشهای پایدارسازی گود , دانلود پاورپوینت انواع روشهای پایدارسازی گود , خاکبرداری , پاورپوینت خاکبرداری , دانلود پاورپوینت اخاکبرداری , مهندسی عمران , ساختم ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا قیاسی

 

پاورپوینت ایمن سازی اجزای غیر سازه  ای در زلزلهدسته: عمران و ساختمان 
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: pptx 
حجم فایل: 604 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 39 

پاورپوینت ایمن سازی اجزای غیر سازه ای در زلزله شامل 39 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اق

 

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

پاورپوینت ایمن سازی اجزای غیر سازه  ای در زلزله

پاورپوینت ایمن سازی اجزای غیر سازه  ای در زلزله شامل 39 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.    

.   
مقدمه:

 به طور کلی سازه ساختمان متشکل از دو قسمت اصلی اجزای سازه ای وغیر سازه ای می باشد که جهت ارزیابی لرزه ای کامل ساختمان بایستی هریک از اجزا به صورت کامل مورد تحلیل وارزیابی قرار گیرند گاهی مشاهده گردیده علی رغم اینکه اجزای سازه ای ساختمانها توانسته اند در هنگام وقوع زلزله مقاومت لازم وکافی بر اساس عملکرد مد نظر از خود نشان دهند ولی عدم وجود ایمنی در اجزای غیر سازه ای مناسب موجب رساندن خسارت جانی ومالی جبران ناپذیری شده است 
و رفتار اجزای غیرسازه ای ونقش آن ها به هنگام زلزله اهمیت داشته و ضرورت ایمن سازی وپیش گیری خطر حاصل از آن ها كمتر از ایمنی سازه ی ساختمان نیست. ایران كشوری زلزله خیز است ، از این رو ایمن سازی سازه واجزای غیر سازه یی باید در یك عملكرد مشترك ودو سویه نگریسته شود، ولی نه تنها در فرهنگ عمومی بلكه در فرهنگ متخصصان ومهندسان نیز به ایمن سازی اجزای غیر سازه یی توجه لازم نشده است اجزای غیر سازه ای در ساختمان شامل متعلقات الحاقی به سازه ی ساختمان است .
این اجزا برای كاربری معین وبهره برداری از فضاهای ساختمان به صورتی جدایی ناپذیر در محلی مشخص نصب ومستقر می شوند در اینجا هدف شناسایی این اجزا وامکانات ایمن سازی شرایط ایمن سازی درساختمانها هنگام وقوع زلزله می باشد.
ایمن سازی چیست؟ایا مقاوم سازی بهتر است؟ چه تفاوت هایی دارند؟ "مقاوم سازی" به معنای بیشتر کردن مقاومت تمام و یا قسمتی از ساختمان است به این مفهوم که بتواند نیرو های بیشتری را تحمل کند و اگر به زبان خودمانی بخواهم بگویم، بتواند در برابر زلزله های بزرگتری فرو نریزد! " ایمن سازی" به معنای این است که اقداماتی در حین ساخت و یا بعد از ساخت و در حین بهره برداری و استفاده از ساختمان انجام دهیم که محیط ساختمان در حین زلزله دارای ایمنی حداقل ( ایمنی جانی برای ساکنین) باشد. 
در ایمن سازی ما مستقیما با اینکه چه بلایی سر ساختمان می اید کاری نداریم، این ساکنین هستند که برای ما مهم هستند. ممکن است اقداماتی که انجام می دهیم هیچ ربطی هم به اسکلت ساختمان نداشته باشد. چه بسیار ساختمانهای مقاومی که هیچ گونه ایمنی در حین زلزله برای ساکنان ندارند و چه بسیار ساختمانهایی که در عین مقاومت کم ایمنی کافی برای جان ساکنین را دارند. 
.


فهرست:

عنوان
ایمن سازی اجزای غیر سازه  ای در                                         
چکیده 
تعاریف برخی کلمات
اهداف بررسی ایمن سازی اجزای غیر سازه ای
اجزای سازه ای و غیر سازه ای ساختمان چیست؟
چه کسی باید ایمن سازی کند؟
معرفی بخش اجرای غیر سازه یی استاندارد 
اجزای غیر سازه ای و پاسخ آنها به زلزله
مطالعات عملکردی اجزای غیر سازه ای
دو روش ایمن سازی ساختمان ها

.

عنوان: ایمن سازی اجزای غیر سازه  ای در زلزله

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 39 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

۲۰۱۶-۱۰-۲۶_۸-۴۸-۴۹

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

 



:: موضوعات مرتبط: عمران وساختمان , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت ایمن سازی اجزای غیر سازه ای در زلزله , ایمن سازی اجزای غیر سازه ای در زلزله , پاورپوینت ایمن سازی اجزای غیر سازه ای در زلزله , دانلود پاورپوینت ایمن سازی اجزای غیر سازه ای در زلزله , ایمن سازی اجزای غیر سازه ای, پاورپوینت ایمن سازی اجزای غیر سازه ای , دانلود پاورپوینت ایمن سازی اجزای غیر سازه ای , ایمن سازی ساختمان ها , پاورپوینت ایمن سازی ساختمان ها , دانلود پاورپوینت ایمن سازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا قیاسی

 

پاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف(بخش دوم)دسته: عمران و ساختمان 
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: pptx 
حجم فایل: 1551 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 39 

پاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف (بخش دوم) شامل 39 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن

 

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

پاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف(بخش دوم)

پاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف (بخش دوم) شامل 39 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه:

 دركارگـاههای ساختـمانهای و بتنی سه كارگاه وجود دارد كه همزمان به كار خود  ادامه می دهند این سه كارگاه عبارتند از: كارگاههای بتن سازی–آرماتور بندی- قالب بندی .  از آنجا كه بتن قبل از سخت شدن روان بوده لذا برای شكل دادن به آن احتیاج به قالب داریم .قالبهای كه برای بتن ساخته می شوند اغلب چوبی می باشند برای كارهای سری سازی ازقالبها از قالبهای فلزی هم استفاده می كنند. 
قالبها علاوه بر شكل دادن به بتن وزن آن را نیز تحمل می كنند تا زمان سخت شدن بدین لحاظ اگر در اجرای آن دقت كافی نشود ممكن است در موقع بتن ریزی واژگون شده و موجب خسارت شود . تخته و چوبی كه برای قالب بندی استفاده می شود باید كاملا خشك ودر برابر رطوبت تغییر شكل ندهد زیرا تغییر شكل قالب موجب تغییر شكل بتن گشته و بر شكل تیرها وستونها و همچنین برهانهای وارده بر آنها موثری باشد 
و در ایران معمولا از تخته های چوبی به نام چوب روسی معروف میباشد برای قالب بندی استفاده می نمایند .تخته های كه برای قالب بندی مصرف می شود باید از نوع چوبهای صمغدار یا جنگلی یا مشابه باشند و مصرف چوب سفید جز برای قالب شالوده ویا قالب بتن های بدون آرماتور مجاز نیست ضخامت تخته های مورد مصرف در مورد ستونها و كف تیرها حداقل سه سانتی متر و ضخامت تخته های گونه تیرها وقالب دالها حداقل دو سانتی متر می باشند و پهنای تخته ها متناسب با ابعاد قطعه ای میباشند كه قالب برای آن ساخته می شود .

.
فهرست:

(فصل دوم ) فصل دوم 
 قالب بندی 
انواع قالب 
باز كردن قالب
مطالب عمومی ساختمان
پایان فصل دوم

.

عنوان: مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف (بخش دوم)

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 39 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

 مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف, پاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف, دانلود پاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف,

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

 



:: موضوعات مرتبط: عمران وساختمان , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف(بخش دوم) , مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف , پاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف , دانلود پاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف , مراحل اجرای یک ساخـتمان , پاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان , دانلود پاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان , پی سـازی تا فرش کف , پاورپوینت پی سـازی تا فرش کف , دانلود پاورپوینت پی سـازی تا ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا قیاسی

 

پاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کفدسته: عمران و ساختمان 
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: pptx 
حجم فایل: 2030 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 30 

پاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف شامل ۳0 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپو

 

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

پاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف

پاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف شامل ۳0 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه:

  قالب بندی: دركارگـاههای ساختـمانهای و بتنی سه كارگاه وجود دارد كه همزمان به كار خود  ادامه می دهند این سه كارگاه عبارتند از: كارگاههای بتن سازی–آرماتور بندی- قالب بندی .  از آنجا كه بتن قبل از سخت شدن روان بوده لذا برای شكل دادن به آن احتیاج به قالب داریم .قالبهای كه برای بتن ساخته می شوند اغلب چوبی می باشند برای كارهای سری سازی ازقالبها از قالبهای فلزی هم استفاده می كنند. قالبها علاوه بر شكل دادن به بتن وزن آن را نیز تحمل می كنند تا زمان سخت شدن بدین لحاظ اگر در اجرای آن دقت كافی نشود ممكن است در موقع بتن ریزی واژگون شده و موجب خسارت شود . تخته و چوبی كه برای قالب بندی استفاده می شود باید كاملا خشك ودر برابر رطوبت تغییر شكل ندهد زیرا تغییر شكل قالب موجب تغییر شكل بتن گشته و بر شكل تیرها وستونها و همچنین برهانهای وارده بر آنها موثری باشد 
و در ایران معمولا از تخته های چوبی به نام چوب روسی معروف میباشد برای قالب بندی استفاده می نمایند .تخته های كه برای قالب بندی مصرف می شود باید از نوع چوبهای صمغدار یا جنگلی یا مشابه باشند و مصرف چوب سفید جز برای قالب شالوده ویا قالب بتن های بدون آرماتور مجاز نیست ضخامت تخته های مورد مصرف در مورد ستونها و كف تیرها حداقل سه سانتی متر و ضخامت تخته های گونه تیرها وقالب دالها حداقل دو سانتی متر می باشند و پهنای تخته ها متناسب با ابعاد قطعه ای میباشند كه قالب برای آن ساخته می شود .
و حداقل پهنای تخته ها بین 10 – 20 سانتی متر بوده ولی معمولا در قالب بندی های به پهنای 15 تا 20 سانتی متر و طول 4 متر استفاده می نمایند .معمولا سطح تماس بتن و تخته قالب بندی را بوسیله روغنهای معدنی خنثی شده ( بدون اسید وقلیا ) چرب می نمایند در واقع از روغنی باید استفاده شود .كه در واكنشهای شیمیایی بتن دخالت نداشته باشد .
مالیدن روغن بروی قالب بدان علت است كه اولا تخته كه از ابتدا كاملا خشك است آب بتون مجاور خود را نمكیده و موجب فساد بتن نشود ودر ثانی در موقع باز كردن قالب تخته ها به خوبی از بتن جدا شود ودر صورت مناسب بودن برای قالب بندی دیگر استفاده شوند . زیرا از یك تخته قالب چندین باربرای قالب بندی استفاده می كنند در موقع مالیدن روغن باید دقت شود كه آرماتور ها به روغن آغشته نشوند زیرا در این صورت روغن مانع چسبیدن بتن به دور میلگرد گردیده
و جسم یكپارچه تشكیل نداده وبتن و آرماتورهر یك به تنهایی كار می كنند و موجب ضعف در همگن بودن فولاد وبتن می گردد .برای بهم بسـتن تخته ها به همـدیگر از چوبهایی كه در اصطلاح قالب بندی به آنها چـهار تراش می گویند استفاده می كنند كوچكترین بعد این چـهار تـراش ها كه به آنها پشت بند هـم  می گویند نباید از 8 سانتی متر كمتر باشد.

.

فهرست:

عنوان
مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف
فصلدوم 
پی سـازی تا فرش کف
(فصل دوم ) فصل دوم 
 قالب بندی 
انواع قالب 
باز كردن قالب
مطالب عمومی ساختمان
پایان فصل دوم

.

عنوان: مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 30 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

۲۰۱۶-۱۰-۲۶_۹-۲۲-۱۳

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

 



:: موضوعات مرتبط: عمران وساختمان , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف , مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف , پاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف , دانلود پاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف , مراحل اجرای یک ساخـتمان , پاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان , دانلود پاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان , پی سـازی تا فرش کف , پاورپوینت پی سـازی تا فرش کف , دانلود پاورپوینت پی سـازی تا ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا قیاسی

 

پاورپوینت نقشه برداری در ایراندسته: عمران و ساختمان 
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: pptx 
حجم فایل: 464 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 33 

پاورپوینت نقشه برداری در ایران شامل 33 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نم

 

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

پاورپوینت نقشه برداری در ایران

پاورپوینت نقشه برداری در ایران شامل 33 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه:

ایرانیان باستان نقش برجسته‌ای در پایه گذاری علم نقشه برداری داشته اند. اکتشافات دریایی که از زمان گذشته انجام گرفته است موید این مطلب است . در ایران باستان می‌‌توانستند عرض جغرافیایی را تعیین کنند ولی تعیین طول جغرافیایی با دشواری بسیار همراه بوده است .آنها برای مسافرتهای خود نیاز به نقشه داشتند و نقشه هایی نیز بدون توجه به فواصل رسم می شده است .تعیین موقعیت در روی زمین و فراهم آوردن هر گونه نقشه در جهان باستان نیز نیاز به در دست داشتن ابزارها و بهره وری ا ز قواعدی داشته است .مصریان روشهایی برای اندازه گیری ارتفاع بین دو نقطه و تعیین فاصله افقی آندو داشته‌اند طناب، ترازو گونیا از ابزارهای نخستین نقشه برداری بوده‌اند و کم کم تراز و خط کش و پرگار به آن افزوده گشت. 
دانشمندان ایرانی به کمک استرلاب عرض جغرافیایی و با استفاده از ساعت آبی طول جغرافیایی را در هر نقطه از مرز اندازه گیری می‌‌کردند. ابوریحان بیرونی دانشمند بزرگ ایرانی در زمینه‌های گوناگون اندازه گیری نجومی ،و فواصل بین شهرها ،مطالعات بسیار ارزنده‌ای انجام داده است نقشه برداران قدیم برای تعیین امتداد، فاصله و زاویه وسایلی ساخته بودند که نخستین آنها ریسمان بود و همچنین برای تعیین تراز افقی تراز هایی ساخته بودند و این تراز در طول تاریخ فرمهای گوناگونی به خود گرفته است.

.
فهرست:

عنوان
نقشه برداری در ایران 
مقدمه 
دوربین تئودولیت 
مفهوم GIS 
وظایف اصلی یک سیستم اطلاعات جغرافیایی 
ورود اطلاعات 
دستکاری اطلاعات 
مدیریت اطلاعات 
تکنولوژیهای مرتبط با GIS 
سنجش از راه دور (Remote Sensing) 
سیستمهای مدیریت پایگاه داده (DBMS) 
دلا‌یل استفاده از GIS 
محدودیتهای استفاده از روشهای سنتی 
تعریف علم توپولوژی: 
تعریف توپولوژی در GIS 
استفاده از GIS به عنوان یکی از کاربردی‌ترین دانش‌ها
کاربرد های GIS 
سیستم موقعیت یابی جهانی چیست؟ 
GPS چطور کارمی کند ؟ 
سیستم ماهواره ای GPS: 
کنترل زمینی GPS 
نمونه ای از کاربردهای سیستم GPS

.

عنوان: نقشه برداری در ایران

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 33 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

۲۰۱۶-۱۰-۲۵_۹-۰۰-۲۵

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

 



:: موضوعات مرتبط: عمران وساختمان , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت نقشه برداری در ایران , نقشه برداری در ایران , پاورپوینت نقشه برداری در ایران , دانلود پاورپوینت نقشه برداری در ایران , نقشه برداری , پاورپوینت نقشه برداری , دانلود پاورپوینت نقشه برداری , مفهوم GIS , پاورپوینت مفهوم GIS , دانلود پاورپوینت مفهوم GIS , تکنولوژیهای مرتبط با GIS , پاورپوینت تکنولوژیهای مرتبط با GIS , دانلود پاورپوینت تکنولوژیهای مرتبط با GIS , دوربین تئودولیت , پ ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا قیاسی

 

پاورپوینت اصول کلی دیوار چینی (بلوکهای سبک   Siporex و AAC )دسته: عمران و ساختمان 
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: pptx 
حجم فایل: 865 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 30 

پاورپوینت اصول کلی دیوار چینی شامل 30 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نما

 

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

پاورپوینت اصول کلی دیوار چینی (بلوکهای سبک   Siporex و AAC )

پاورپوینت اصول کلی دیوار چینی شامل 30 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه:

محصول ساختمانی جدید که مناسب برای ساخت و سازهای تجاری، صنعتی و مسکونی به کار گرفته می‌شود. بلوک‌های سبک AAC محصولی قابل بازیافت و غیر سمی می‌باشد که وجود سلول‌های هوا در این بلوک‌ها آنها را سبک وزن می‌سازد. در سال 1924 معماری سوئدی که در صدد ایجاد مصالح ساختمانی با ویژگی‌هایی شبیه چوب بود، به مصالحی دست یافت که نه تنها از جهت سبک وزنی وشناوربودن روی آب به چوب شباهت داشت بلکه دارای ویژگی‌هایی از قبیل عایق گرمایی مناسب، عایق صوت بودن نصب آسان، مقاوم در برابر تخریب و فساد ناشی از گزند موریانه و مورچه و سایر حشرات بود که در ذیل به آنها اشاره می‌شود.

.

فهرست:

عنوان: اصول کلی دیوار چینی (بلوکهای سبک   Siporex و (AAC )

اصول کلی دیوار چینی 
نصب نعل درگاه
بلوک سبک  Siporex و AAC 
بلوک سبک  SIPOREX چیست؟
تاریخچه بلوک‌ سبک AAC
بلوک‌های سبک  AAC از چه ساخته می‌شوند؟

.

عنوان: اصول کلی دیوار چینی (بلوکهای سبک   Siporex و (AAC )

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 30 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

۲۰۱۶-۱۰-۲۵_۹-۳۶-۵۴

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

 



:: موضوعات مرتبط: عمران وساختمان , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت اصول کلی دیوار چینی (بلوکهای سبک Siporex و AAC ) , اصول کلی دیوار چینی , پاورپوینت اصول کلی دیوار چینی , دانلود پاورپوینت اصول کلی دیوار چینی , دیوار چینی , پاورپوینت دیوار چینی , دانلود پاورپوینت دیوار چینی , دیوار چینی بلوکهای سبک Siporex , پاورپوینت دیوار چینی بلوکهای سبک Siporex , دانلود پاورپوینت دیوار چینی بلوکهای سبک Siporex , دیوار چینی بلوکهای سبک AAC , پاورپوینت دیوار چینی بلوکهای سبک AAC , دانلود ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا قیاسی

پاورپوینت راه های ورود نم و رطوبت به دیوار ساختمان و دلیل ایجاد لکه شوره و روش رفع نمدسته: عمران و ساختمان 

بازدید: 2 بار
فرمت فایل: pptx 
حجم فایل: 324 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 31 

پاورپوینت راه های نفوذ نم و رطوبت به دیوار ساختمان و دلیل ایجاد لکه شوره و روش رفع نم شامل 31 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در

 

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

پاورپوینت راه های ورود نم و رطوبت به دیوار ساختمان و دلیل ایجاد لکه شوره و روش رفع نم

پاورپوینت راه های ورود نم و رطوبت به دیوار ساختمان و دلیل ایجاد لکه شوره و روش رفع نم شامل 31 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه:

رطوبت معمولا از سه طریق به ساختمان نفوذ می کند :    
از سقف ( پشت بام و طبقات که بدلیل استفاده نادرست از عایق و ایزولاسیون مناسب و در برخی موارد استفاده نکردن از آن ، آبهای جمع شده نفوذ کرده و .... ) 
 از زمین و پی دیوار ( بالا آمدن آبهای زیرزمینی و جاری شدن در سطح زیرین ساختمان )از دیوار ها ( به دلیل خاصیت موئینگی میان مصالح دیوار ، آب از کف جذب شده و سرتاسر دیوار را تخریب میکند و دیوار های خارجی که بدلیل ارتباط مستقیم با آب باران و ... مقاومت نداشته و آب به تدریج نفوذ می کند )

.
فهرست :

راه های نفوذ رطوبت 
جلوگیری از نفوذ رطوبت به دیوار 
چگونگی تعمیر ولکه گیری نقاطی که از آنها آب به دیوار نفوذ می کند    
دیوار در برابر نم و رطوبت جدار بندی 
جدار بندی
سیمان هیدرولیک ضدآب چیست؟

.

عنوان: راه های ورود نم و رطوبت به دیوار ساختمان و دلیل ایجاد لکه شوره و روش رفع نم

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 31 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

۲۰۱۶-۱۰-۲۵_۱۰-۱۲-۱۷

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

 



:: موضوعات مرتبط: عمران وساختمان , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت راه های ورود نم و رطوبت به دیوار ساختمان و دلیل ایجاد لکه شوره و روش رفع نم , راه های نفوذ نم و رطوبت به دیوار ساختمان , پاورپوینت راه های نفوذ نم و رطوبت به دیوار ساختمان , دانلود پاورپوینت راه های نفوذ نم و رطوبت به دیوار ساختمان , دلیل ایجاد لکه شوره دردیوارو سقف , پاورپوینت دلیل ایجاد لکه شوره دردیوارو سقف , دانلود پاورپوینت دلیل ایجاد لکه شوره دردیوارو سقف , روش رفع نم , پاورپوینت روش رفع نم , دانلود پاورپوینت روش رفع نم , جلوگ ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا قیاسی

 

پاورپوینت بررسی پایداری و دوام مکانیزم های خود ترمیمیدسته: عمران و ساختمان 
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: pptx 
حجم فایل: 727 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 37 

پاورپوینت بررسی پایداری و دوام مکانیزم های خود ترمیمی شامل 37 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوین

 

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

پاورپوینت بررسی پایداری و دوام مکانیزم های خود ترمیمی


(بررسی پیشرفت های اخیر در بتن و آسفالت خود ترمیم شونده)
پاورپوینت بررسی پایداری و دوام مکانیزم های خود ترمیمی شامل 37 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه:

زیرساخت ها از مصالح مختلفی ساخته می شوند. این مقاله به بررسی سازه های موجود در مهندسی عمران به خصوص بتن و آسفالت می پردازد . انتظار عموم از  چنین زیرساخت هایی ، خدمت پذیری و کارایی بالا ، دوام زیاد و اثرات منفی اکولوژیکی بسیار محدود می باشد. استفاده از مصالح خود ترمیم شونده باعث ایجاد راه حل هایی برای حل این مسئله شده است. همچنین مروری کلی بر توسعه و پیشرفت های جدید حاصل شده در مورد اثر خود ترمیمی ترک ها در مصالح سیمانی و بتن آسفالتی انجام می شود. اولین طرح مورد بحث در مورد بتن باکتریایی می باشد 
که طی آن باکتری ها در بتن مخلوط می شوند و باعث ایجاد رسوب کلسیت در ترک می شود که باعث آب بندی شدن و افزایش دوام سازه های بتنی می شود. در حالت بعد ، مصالح سیمانی مسلح فیبری هیبریدی که می توانند به صورت مکانیکی ترک ها را در حین وقوع ترمیم نمایند ، مورد بررسی قرار می گیرند. آخرین ترکیب ارائه شده در این مقاله در مورد لکه گیری در بتن آسفالتی متخلخل و نحوه ترمیم خرابی توسط ایجاد غلاف های بسیار کوچک محصور شده یا رشته الیاف های فولادی می باشد. نتایج حاصل شده از تمام پروژه های نشان می دهند که پدیده خود ترمیم شوندگی یک معجزه نیست ، اما می توان مصالح را با استفاده از این پدیده طراحی نمود.

.
فهرست:

عنوان
چکیده 
مقدمه 
پروژه های خود ترمیم شونده 
بتن زیستی
بتن فیبری خود ترمیم شونده 
بتن آسفالتی متخلخل خود ترمیم شونده

.

عنوان: بررسی پایداری و دوام مکانیزم های خود ترمیمی

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 37 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

۲۰۱۶-۱۰-۲۵_۱۱-۱۱-۰۰

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

 



:: موضوعات مرتبط: عمران وساختمان , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت بررسی پایداری و دوام مکانیزم های خود ترمیمی , بررسی پایداری و دوام مکانیزم های خود ترمیمی , پاورپوینت بررسی پایداری و دوام مکانیزم های خود ترمیمی , دانلود پاورپوینت بررسی پایداری و دوام مکانیزم های خود ترمیمی , بتن و آسفالت خود ترمیم شونده , پاورپوینت بتن و آسفالت خود ترمیم شونده , دانلود پاورپوینت بتن و آسفالت خود ترمیم شونده , پروژه های خود ترمیم شونده , پاورپوینت پروژه های خود ترمیم شونده ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا قیاسی

 

پاورپوینت مشخصات فنی سد قوسی کاروندسته: عمران و ساختمان 
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: pptx 
حجم فایل: 341 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 36 

پاورپوینت مشخصات فنی سد قوسی کارون شامل 36 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آ

 

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

پاورپوینت مشخصات فنی سد قوسی کارون

پاورپوینت مشخصات فنی سد قوسی کارون شامل 36 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه:

پل‌های قوسی بزر گر اه جایگزین طرح کارون ۳ یکی دیگر از پروژه‌های عظیم می‌باشد که طراحی، محاسبات، ساخت و نصب آن توسط شرکت ماشین‌سازی اراک انجام شده است و می‌تواند از جنبه‌های مختلف مشروحه ذیل به‌عنوان یکی از فعالیت‌های انجام شده در جهت توسعه تکنولوژی و تحقیقات در سال‌های‌۱۳۸۰ تا ۱۳۸۳‌شرکت قرار گیرد:اعتماد به نفس و جسارت مهندسی شرکت در پذیرش طراحی، ساخت و نصب پروژه.ثبت رکورد جدید برای کشور در صنعت پل‌سازی با طرح و ساخت و نصب پلی با دهانه قوس‌۲۶۴ متر.بزرگترین دهانه‌های پل طراحی شده در ایران توسط واحد مهندسی شرکت قبل از این پروژه پل‌های قوسی جهان‌آراء خرمشهر و یادگار امام آبادان بر روی رود کارون با دهانه ۱۴۴ متر می‌باشند.

.
فهرست:

عنوان
مشخصات فنی سد قوسی کارون 
طراحی و ساخت پل های قوسی سد کارون 
مشخصات فنی پل و نحوه اجرای آن

.

عنوان:مشخصات فنی سد قوسی کارون

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 36 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

۲۰۱۶-۱۰-۲۵_۱۱-۴۴-۵۱

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

 



:: موضوعات مرتبط: عمران وساختمان , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت مشخصات فنی سد قوسی کارون , مشخصات فنی سد قوسی کارون , پاورپوینت مشخصات فنی سد قوسی کارون , دانلود پاورپوینت مشخصات فنی سد قوسی کارون , سد قوسی کارون , پاورپوینت سد قوسی کارون , دانلود پاورپوینت سد قوسی کارون , طراحی پل های قوسی سد کارون , پاورپوینت طراحی پل های قوسی سد کارون , دانلود پاورپوینت طراحی پل های قوسی سد کارون , ساخت پل های قوسی سد کارون , پاورپوینت ساخت پل های قوسی سد ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا قیاسی

 

پاورپوینت چگونگی اجرای عایق رطوبتی قسمتهای مختلف ساختمان (بخش دوم)دسته: عمران و ساختمان 
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: pptx 
حجم فایل: 2214 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 41 

پاورپوینت چگونگی اجرای عایق رطوبتی قسمتهای مختلف ساختمان (بخش دوم) شامل 41 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشت

 

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

 اجرای عایق رطوبتی قسمتهای مختلف ساختمان, پاورپوینت اجرای عایق رطوبتی قسمتهای مختلف ساختمان, دانلود پاورپوینت اجرای عایق رطوبتی قسمتهای مختلف ساختمان,

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

 



:: موضوعات مرتبط: عمران وساختمان , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت چگونگی اجرای عایق رطوبتی قسمتهای مختلف ساختمان (بخش دوم) , اجرای عایق رطوبتی قسمتهای مختلف ساختمان , پاورپوینت اجرای عایق رطوبتی قسمتهای مختلف ساختمان , دانلود پاورپوینت اجرای عایق رطوبتی قسمتهای مختلف ساختمان , انواع عایق رطوبتی قسمتهای مختلف ساختمان , پاورپوینت انواع عایق رطوبتی قسمتهای مختلف ساختمان , دانلود پاورپوینت انواع عایق رطوبتی قسمتهای مختلف ساختمان , عایقکاری رطوبتی کف و شالوده , پاورپوینت عایقکاری ر ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 آبان 1395 | نظرات ()

درآمد اینترنتی